Δευτέρα

με ποιους θα συμπράξει η Ζωή Κωνσταντοπούλου...


Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2015 Το είπε! Να με ποιους θα συμπράξει η Ζωή Κωνσταντοπούλου... Θα είμαι παρούσα σε αυτές... τις εκλογές δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου που παραχωρεί, αυτή την ώρα στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ, η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου ξεκαθάρισε πως σε αυτές τις εκλογές θα είναι παρούσα. Δήλωσε πως θα συμπράξει ως ανεξάρτητη με τη Λαϊκή Ενότητα. Η συνειδητή απόφαση μου είναι σε αυτές τις εκλογές να είμαι παρούσα, ενεργή, θα είμαι στο πλάι εκείνων που για άλλη μια φορά αναλαμβάνουν την ευθύνη, θα συμπράξω ως ανεξάρτητη και συνεργαζόμενη με τη Λαϊκή Ενότητα που αποτελεί το πρώτο ανάχωμα εναντίον του μνημονίου, θα συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε αυτό το ανάχωμα να γίνει ένα πλατύ μέτωπο που θα περιλαμβάνει όσους αγωνιζόμαστε. τρομακτικο