Τετάρτη

Εξοργισμένος και απογοητευμένος από το πολιτικό σύστημα εμφανίστηκε ο Βασίλης Λεβέντης

Εξοργισμένος και απογοητευμένος από το πολιτικό σύστημα εμφανίστηκε ο Βασίλης Λεβέντης, ο οποίος προέβη και πάλι σε επικρίσεις για το νομοσχέδιο για τις έμφυλες ταυτότητες αλλά και σε χαρακτηρισμούς. Απείλησε δε ότι αν υπογράφει το νομοσχέδιο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα του κόψει την καλημέρα ενώ θα παραιτηθεί και από βουλευτής. Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων ήταν καλεσμένος στην εκπομπή SBC Life και όταν ρωτήθηκε για την γνώμη του και το νομοσχέδιο το χαρακτήρισε «αφύσικο και ανώμαλο» ενώ όπως τόνισε στην συνέχεια «ένα παιδί στην ηλικία των 15 πρέπει να πατάξει τα πάθη του. Είναι εγκεφαλική διαστροφή αυτό που έχει», ενώ λέει επίσης πως: «αν αρχίσουμε και επισημοποιήσουμε τις σεξουαλικές ανωμαλίες, τότε θα πρέπει να πρέπει να επισημοποιήσουμε και πολλά άλλα, όπως η παιδεραστία». Όταν η δημοσιογράφος του είπε ότι η παιδεραστία είναι έγκλημα ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων απάντησε: « είναι έγκλημα, αλλά αν το παιδί συμφωνήσει είναι ικανοποιητικό; Ότι γίνεται με συναίνεση και είναι αφύσικο και ανώμαλο θα το εγκρίνετε;». Σήμερα το πρωί στον Σκάι απείλησε και με παραίτηση: «Τη Δευτέρα, έχω μια ομιλία στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει η απειλή εκ μέρους μου, της παραίτησης από βουλευτή». Ως αιτία ανέφερε το γεγονός ότι δεν εισακούεται η έκκλησή του για οικουμενική κυβέρνηση. «Με αγνοούν. Εγώ δεν μπήκα στη Βουλή για να παίρνω μισθό. Τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη θα πάρω τις αποφάσεις μου. Εγώ πάω για παραίτηση από αυτό το σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Δεν θέλω να αποτελώ μέρος ενός βρωμερού και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Κι αν ο Παυλόπουλος υπογράψει το νομοσχέδιο του Τσίπρα, από σήμερα ούτε την καλημέρα μου δεν έχει», είπε. Πηγή: www.lifo.gr