Δευτέρα

Φιλιππάκης: Εννοώ κάθε μία λέξη από τις λέξεις που έγραψα στο facebook


Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017 Μεγάλη συζήτηση ξεσήκωσε η ανάρτηση του δημοσιογράφου και μέλους του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ Γιώργου Φιλιππάκη στο Facebook στην... οποία έγραψε ότι δεν θα τον ενοχλούσε καθόλου αν έσκαγε μια βόμβα στα πόδια και του Γιάννη Στουρνάρα. «Εννοώ κάθε μία λέξη από τις λέξεις που έγραψα στο facebook» είπε ο Γιώργος Φιλιππάκης μιλώντας στο «Εθνος» για όσα έγιναν και ακολούθησαν από το βράδυ της Παρασκευής και μετά. Ο κ. Φιλιππάκης σημείωσε ότι η επίμαχη ανάρτηση, στην οποία έγραψε ότι δεν θα τον ενοχλούσε αν έσκαγε μια βόμβα στα πόδια του Γιάννη Στουρνάρα, ήταν η δεύτερη εκείνης της βραδιάς. «Κατά καιρούς έχω γράψει πολύ χειρότερα στο Facebook όταν αναφέρομαι στα Μνημόνια, στη Χρυσή Αυγή και σε άλλα θέματα. Αλλά επειδή γνωρίζω ότι το Facebook είναι το μέρος στο οποίο μπορείς να δεις τα προσωπικά του καθενός, είμαι πολύ προσεκτικός σε αυτά που γράφω. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βαρέθηκα να ακούω και να διαβάζω τον πόνο για τον Παπαδήμο». Το μέλος του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ λέει ότι δεν είχε καταλάβει την έκταση που πήρε το θέμα μέχρι αργά το βράδυ του Σαββάτου, όταν δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από τον δικηγόρο του. «Ημουν σε ένα φιλικό σπίτι και με πήρε στις 9 το βράδυ τηλέφωνο ο δικηγόρος μου για να με ενημερώσει. Αν είχε βγει ένταλμα σύλληψης, να είστε σίγουροι ότι δεν είχα καμία διάθεση να περάσω το Σαββατοκύριακο στο κρατητήριο. Ούτε μήνυση εναντίον μου υποβλήθηκε, απλά διατάχτηκε προκαταρκτική εξέταση». Για ό,τι αφορά τα περί σύλληψής του, ο κ. Φιλιππάκης αποδίδει τη σχετική μεταμεσονύκτια ανάρτηση σε παραβίαση του λογαριασμού του από αγνώστους. «Δεν το έγραψα εγώ ότι με συνέλαβαν. Κάποιος μπήκε στον λογαριασμό μου, δεν ξέρω πώς, και το έγραψε εν αγνοία μου. Και δεν έκανε μόνο αυτό, αλλά έσβησε και τις δύο αναρτήσεις της Παρασκευής, η μία εκ των οποίων ήταν αυτή για τον Γιάννη Στουρνάρα. Εγώ δεν θα το έκανα από μόνος μου. Εννοώ κάθε μία λέξη από αυτές που έγραψα». Ακόμα κι αν όσα έγραψε ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων, ο ίδιος δεν θεωρεί ότι το συγκεκριμένο κείμενο είναι ποινικά κολάσιμο. «Ξέρω αρκετά πράγματα σχετικά με τους νόμους και τη λειτουργία του Facebook. Στο Facebook διώκεσαι για συγκεκριμένα πράγματα. Το ένα είναι η παιδεραστία, το δεύτερο είναι η διαρροή πληροφοριών που βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια μιας χώρας και το τρίτο είναι η εκβίαση και οι απειλές που έχουν σκοπό να προκαλέσουν βλάβη σε κάποιον τρίτο. Είμαι σίγουρος ότι δεν έχω παραβιάσει με κανέναν τρόπο τον νόμο» καταλήγει ο κ. Φιλιππάκης. tromaktiko