Κυριακή

Ειρηνη Μαρουπα: ΓΡΑΜΜΑ στον Καθηγητή μου κ. Παυλόπουλο...


Maroupa Eirini Κύριε Παυλοπουλε. Κύριε καθηγητά μου. Καθόμουν στα σκαλιά ή και όρθια στις παραδόσεις σας παρότι ήμουν στο άλλο κλιμάκιο. Ήμουν ευτυχής να σας ακούω να μιλατε. Και δυστυχής να σας παρακολουθώ να πραττετε και να παραλείπετε να πράξετε. Γνωρίζετε την ποιότητα των ποινικών αδικημάτων που διαπράξατε εσείς και οι προστατευόμενοι σας, κοτζιας, τσιπρας και καμμενος. Εκτός από διοικητικό με τον Αλιβιζάτο του συνταγματικού σίγουρα γνωρίζατε καλά και τα συναφή με το συνταγματικό και διοικητικό αδικήματα της έσχατης προδοσίας και της επιβουλής εδαφικής ακεραιότητας. Και την μεγαλύτερη ηθική και ποινική απαξία της άμεσης συνεργειας σε αυτά. Και γνωρίζατε ποσο αυστηρά , αυτονόητα δίκαια, τιμωρούνται. Κι όμως τα διαπράξατε. Γιατί αναμφίβολα, έχετε δίκιο πως η ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ηλιθίων όπως μας νομίζετε, ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ. Σας έχω νέα. Η ανοργάνωτη οντότητα του λαού δεν είμαστε ΖΑΛΙΣΜΕΝΟ ΚΟΠΑΔΙ. Είμαστε οντότητα και θα πορευτούμε ως τέτοια. Και θα σας επιβληθούν τα νόμιμα. Κρίμα. Κυριακή, 24 Ιουνίου 2018 Maroupa Eirini