Δευτέρα

ΠΩΣ ΕΣΤΗΝΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ- ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ Η ΖΗΜΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ...Γερμανοί & Γάλλοι στο ληστρικό καρτέλ


Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016 Γερμανοί & Γάλλοι στο ληστρικό καρτέλ Πρωταγωνιστικό ρόλο στο μαφιόζικο καρτέλ των ... μεγαλοεργολάβων που έστηνε τους διαγωνισμούς στα μεγάλα δημόσια και δημοτικά έργα, είχαν εκτός απ’ τους τρεις διαπλεκόμενους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους και τα γερμανικά και γαλλικά μεγαθήρια. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι γερμανικοί κολοσσοί Hochtief που έφτιαξε το αεροδρόμιο στα Σπάτα, η Siemens που έπαιρνε όλες τις μεγάλες δουλειές, ΟΤΕ, ασφάλεια Ολυμπιακών Αγώνων κ.λπ. και η γαλλική Vinci εμπλέκονται άμεσα στο γιγαντιαίο σκάνδαλο, αφού στις χιλιάδες σελίδες των εγγράφων που έχουν κατασχεθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού εμφανίζονται και αυτές να στήνουν τους διαγωνισμούς σε συνεργασία με το καρτέλ των διαπλεκόμενων εργολάβων του Άκτωρα, της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και της Αβαξ JP. Η ζημιά που προκάλεσε στο ελληνικό δημόσιο το μαφιόζικο καρτέλ των ντόπιων και ξένων εργολάβων υπολογίζεται στο αστρονομικό ποσό των τριάντα δισεκατομμυρίων ευρώ. Γι’ αυτό οι Γερμανοί και οι Γάλλοι, άσκησαν παρασκηνιακά έντονες πιέσεις στην ελληνική κυβέρνηση, για να τροποποιήσει τη σχετική νομοθεσία προκειμένου να πέσουν στα μαλακά οι συγκεκριμένες εταιρείες Η σχετική τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή και προέβλεπε την απαλλαγή από ποινικές ευθύνες των εμπλεκόμενων στο καρτέλ των εργολάβων, στην περίπτωση κατά την οποία πλήρωναν τα πρόστιμα, τελικά απεσύρθη και δεν ψηφίστηκε, χάρις στις αποκαλύψεις μας και την αρθρογραφία μας. Αλλά και για τα μικροποσά που θα κληθούν να πληρώσουν οι εταιρίες των Ελλήνων διαπλεκόμενων κλεφτοεργολάβων μαζί με τους γερμανικούς και γαλλικού κολοσσούς, γίνονται πάλι παζάρια στο παρασκήνιο, αφού ισχυροί κύκλοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζουν, προκειμένου τα πρόστιμα να είναι περιορισμένα και μάλιστα σε πολλές μικρές δόσεις. Στην επιτροπή ανταγωνισμού υπολογίζουν τη ζημιά που υπέστη το ελληνικό δημόσιο απ’ τους στημένους διαγωνισμούς στα συγχρηματοδοτούμενα έργα όπως οι αυτοκινητόδρομοι, τα έργα του ΟΣΕ, τα ολυμπιακά έργα και τις υπόλοιπες μεγάλες εργολαβίες, στα ΤΡΙΑΝΤΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. Με τα πρόστιμα που κανονικά θα πρέπει να επιβληθούν η Ελλάδα δεν θα χρειαζόταν καν τη δόση των 11 δισ. ευρώ απ’ την Ευρωπαϊκή Ένωση, την οποία για να την εγκρίνουν μας υποχρέωσαν σε εξευτελιστικές υποχωρήσεις και υποθήκευση ολόκληρης της περιουσίας του δημοσίου. Διαβάστε περισσότερα στην kontranews που κυκλοφορεί kapistri