Lycavitos
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2019
Ο λιτός βίος της Αριστεράς... που μετατράπηκε σε Dolce Vita
Τόσο ο πρωθυπουργός όσο και κορυφαίοι υπουργοί μεταπήδησαν με χαρακτηριστική ευκολία από τον… λιτό βίο της Αριστεράς που διαφήμιζαν με κάθε ευκαιρία σε μία
άλλη Αριστερά, που γοητεύεται από τα ταξίδια, την καλή ζωή και τις ανέσεις που προσφέρει η εξουσία.
Στην αρχή της διακυβέρνησης της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ, το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου μοίραζε φωτογραφίες με τον πρωθυπουργό και υπουργούς να ταξιδεύουν στην οικονομική θέση. Δεν πέρασε πολύς καιρός και το αριστερό προσωπείο των κυβερνώντων κατέρρευσε.
Τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ γοητεύτηκαν από τα «καλά του καπιταλισμού», αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που παρέχει η εξουσία.
Όπως αναφέρουν τα «Παραπολιτικά» σε σημερινό τους δημοσίευμα, το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της (κατά) χρησης των τριών κυβερνητικών αεροσκαφών, αυτών που όταν ο κ. Τσίπρας βρισκόταν στα έδρανα της αντιπολίτευσης κατηγορούσε τους τότε κυβερνώντες για τη χρήση τους.
Δυστυχώς για την κυβέρνηση της «Αριστεράς», είναι αρκετοί αυτοί που δεν έχουν ξεχάσει τον πρωθυπουργό της χώρας να δεσμεύεται ότι θα βάλει προς πώληση το κυβερνητικό αεροσκάφος γιατί όπως χαρακτηριστικά έλεγε «το παράδειγμα του λιτού βίου πρέπει να ξεκινήσει από εμάς». Ήταν η εποχή που καλούσε υπουργούς και βουλευτές να μην προκαλούν και να μην κάνουν χρήση των προνομίων της Βουλής.
Η εξουσία όμως είναι γλυκιά όπως πολλοί λένε. Από τις φωτογραφίες με τον πρωθυπουργό να ταξιδεύει οικονομική θέση, περάσαμε στα λουσάτα learjets τα οποία έχουν σπάει κάθε ρεκόρ όσο αφορά τις ώρες πτήσεις αλλά και το κόστος.
Ο πρωθυπουργός άρχισε να χρησιμοποιεί όλο και πιο συχνά τα τρία πρωθυπουργικά αεροσκάφη ξεπερνώντας σε αριθμό πτήσεων όλους τους προκατόχους του.
Τα επίσημα στοιχεία
Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία, βάσει της απάντησης που έδωσε ο υπουργός Άμυνας , ο Αλέξης Τσίπρας το διάστημα 2015-2018 χρησιμοποίησε 117 φορές τα κυβερνητικά αεροσκάφη. Αφού λοιπόν ξεπέρασε τα «περί λιτού βίου της Αριστεράς» φαίνεται πως προσάρμοσε και το μενού στις νέες ανάγκες των κυβερνώντων.
Έτσι το μενού περιλαμβάνει πλέον τέσσερις τύπους πρωινού που ξεκινούν από ομελέτα και μανιτάρια ψητά φθάνοντας μέχρι τα αυγά scrabble με ζαμπόν και πατάτες. Από το πρωινό βέβαια, δεν θα μπορούσαν να λείπουν βουτήματα, κρουασάν βουτύρων, ψωμί, βούτυρο και μαρμελάδα.
Όσοι έχουν την τύχη να ταξιδέψουν με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος μεσημέρι και βράδυ, θα έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε 15 πιάτα που καλύπτουν όλα τα γαστριμαργικά γούστα. Ψάρι, κρέας, ζυμαρικά, γεύματα για χορτοφάγους. Υπάρχουν όμως και πιάτα για πιο εκλεπτυσμένα γούστα. Σολομός, φιλέτο σχάρας και γαριδομακαρονάδα.
Ποιοι υπουργοί έχουν «αδυναμία» στα κυβερνητικά αεροσκάφη
Εκτός από τον πρωθυπουργό, ιδιαίτερη «αδυναμία» στα κυβερνητικά αεροσκάφη δείχνουν και ορισμένοι υπουργοί . Ο πρώην κυβερνητικός εταίρος του Αλέξη Τσίπρα και τέως υπουργός Άμυνας έχει χρησιμοποιήσει 67 φορές τα τρία αεροσκάφη. Αναφορικά με τον πρώην υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά, έχει ταξιδέψει με αυτά 50 φορές ενώ 8 φορές τα χρησιμοποίησε ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος.
Οι πτήσεις με αριθμούς
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το Gulfstream είχε 112 αποστολές με 909 ώρες πτήσεις και κόστος 4.548.059,68 ευρώ. Το Ebraer 145 έχει στο παθητικό του 162 αποστολές με 717 ώρες και κόστος 3.144.941,17 ευρώ. Πιο οικονομικό το Embraer Legacy με 83 αποστολές, 412 ώρες πτήσης και κόστος 2.005.720,21 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου