Δευτέρα

Κουβέλης: Αν μου ζητήσουν να μπω στην κυβέρνηση, θα το σκεφτώ…


Δευτέρα, 16 Μαΐου 2016 Κουβέλης: Αν μου ζητήσουν να μπω στην κυβέρνηση, θα το σκεφτώ… Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο συμμετοχής του στο νέο κυβερνητικό σχήμα που θα προέκυπτε από ενδεχόμενο ανασχηματισμό ο Φώτης Κουβέλης. Ερωτηθείς σχετικά στο πλαίσιο συνέντευξής του στα «Παραπολιτικά FM» ο πρώην πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ» ανέφερε ότι αν υπάρξει σχετικό αίτημα του πρωθυπουργού ο ίδιος «θα το συζητήσει». Σημείωσε όμως ότι μέχρι στιγμής «δεν έχω κάνει απολύτως καμία συζήτηση. Εκείνο το οποίο πράττω εδώ και πάρα πολύ καιρό είναι ότι θέλω να επιτύχει η προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου για αυτό και με ένα δημόσιο λόγο λέω τις απόψεις μου, προωθώ προτάσεις οι οποίες πρέπει να υπάρξουν αλλά σε ότι αφορά τη συμμετοχή μου ή τη μη συμμετοχή μου σε νέο κυβερνητικό πιθανόν σχήμα, δεν υπάρχει τίποτε συγκεκριμένο.» «Με τον πρωθυπουργό είχα μια επικοινωνία πριν από 25 ημέρες με ένα μήνα η δε συζήτησή μας αφορούσε σε όλα εκείνα τα οποία έχουν σχέση με την πορεία των πραγμάτων αναφορικά και με το τότε πρώτο Eurogroup και εν συνεχεία βέβαια το Eurogroup το οποίο θα γίνει στις 24 του μηνός. Τα ζητήματα της αξιολόγησης, τα ζητήματα της πορείας της χώρας μέσα στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα απετέλεσαν, όσες φορές μίλησα με τον πρωθυπουργό, το περιεχόμενο της συζήτησής μας. Τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο», πρόσθεσε. parlapipas