Πέμπτη

Ο Ερντογάν απειλεί ευθέως ότι αν μείνει εκτός μοιρασιάς, θα στραφεί προς την Ελλάδα


ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ «Ο Ερντογάν απειλεί ευθέως και τους Αμερικάνους και τους ξένους και εμάς, ότι αν μείνει εκτός μοιρασιάς στην Μ. Ανατολή, θα στραφεί προς την Ελλάδα». «Ο Ερντογάν αμφισβητεί την κυριαρχία 17 νησιών - βραχονησιδων του Αιγαίου». Ο Ερντογάν λοιπόν στέλνει ένα μήνυμα στους Αμερικανούς και σε όλους όσοι εμπλέκονται στα σύνορά του με την Συρία και το Ιράκ, ότι, «αν δεν μου δώσετε στην ανακατανομή που θα γίνει εκεί, αυτά τα κομμάτια τα οποία θέλω και μου κάνετε ένα Κουρδικό αυτόνομο κράτος στα σύνορά μου… Εγώ τι θα κάνω λοιπόν; Θα ανασυνταχθώ και θα απαντήσω στους εθνικιστές στην χώρα μου στρεφόμενος προς την Ελλάδα». Απειλεί λοιπόν ευθέως και τους Αμερικάνους και τους ξένους και εμάς. Ο Έντι Ράμα και ο Ερντογάν είναι σε απόλυτη συνεννόηση.