Παρασκευή

Ο ΑΠΟΔΟΜΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ


ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΗΣ: Οκτώβριος 13, 2016 Tι προσπαθεί να επιτύχει ο Ν. Φίλης με τις επιθέσεις του κατά της Ιστορίας και της Ορθοδοξίας; Από που πηγάζει αυτή η μανία για την αποδόμηση των πάντων, η οποία με μαθηματική ακρίβεια θα δομήσει ελληνόπουλα χωρίς εθνική παιδεία; Απλά ερωτήματα τα οποία σίγουρα έχει αναλογιστεί κάθε Ελληνας που νοιάζεται για τον τόπο του και προβληματίζεται με την εικόνα διάλυσης της Εθνικής Παιδείας, η οποία τείνει να γίνει μη Ελληνική και να προσαρμοστεί στους ”κανόνες” της ”παγκοσμιοποίησης”. Ο Υπουργός προκαλεί συνεχώς με τις αναφορές του και τις παρεμβάσεις του. Γενοκτονία των Ποντίων, αναφορές κατά του κλήρου, κατάργηση Θρησκευτικών, κατάργηση παρελάσεων, μείωση διδασκαλίας Αρχαίων Ελληνικών, κατάργηση της προσευχής στα σχολεία, κατάργηση του Επιταφίου του Περικλή από το πρόγραμμα του λυκείου, είναι μετικά μόνο από τα “επιτεύγματα” του Ν. Φίλη. Προσπαθεί με ”νύχια και με δόντια” να αφελληνίσει τα σχολεία και να τα ”μπασταρδέψει”, καθώς στόχος του είναι ”προσφυγόπουλα” και ελληνόπουλα να κάθονται στα ίδια θρανία. Βέβαια ίσως να μην περίμενε τις αντιδράσεις γονέων σε όλη την Ελλάδα, οι οποίοι αντιστέκονται στην αυθαίρετη απόφαση του Υπουργού. Ο οδοστρωτήρας του εθνομηδενισμού και της «πολιτικής ορθότητας”, κινείται αθόρυβα και ύπουλα, δηλητηριάζοντας τις ψυχές και τις συνειδήσεις των ελληνόπουλων, που αντί για πολίτες με εθνική συνείδηση γίνονται άβουλα όντα χωρίς ταυτότητα και ιδεαλισμό. Ο Ν. Φίλης λοιπόν, έβαλε ως στόχο του να καταργήσει και ολόκληρα κεφάλαια από το μάθημα της Ιστορίας του Λυκείου. Εκτός ύλης κρίθηκαν σημαντικά κεφάλαια της Ιστορίας των Ελλήνων όπως ο Κυκλαδικός Πολιτισμός, ο Μινωικός Πολιτισμός, ο Μυκηναϊκός Πολιτισμός, ο πρώτος και ο δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός, η σημασία των Περσικών Πολέμων, ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, ο Φίλιππος Β’ και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου. Η απόφαση αυτή του Υπουργείου Παιδείας προκάλεσε την έντονη αντίδραση της «Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων», καθώς σε ανακοίνωση που εξέδωσε χαρακτηρίζει την απόφαση αυτή ολέθρια και καλεί τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, να την αναθεωρήσει. Την ώρα δηλαδή που στα Σκόπια καπηλεύονται το όνομα της Μακεδονίας μας και του Μ. Αλεξάνδρου, οι ελληνόφωνοι πολιτικοί κάνουν ότι μπορούν για να ξεχάσουν την ιστορία μας. Ο Μέγας Στρατηλάτης, μεταλαμπάδευσε την Ελληνική σκέψη, τον Ελληνικό πολιτισμό έως τα βάθη της Ανατολής. Για ποιο λόγο κύριε Φίλη θέλετε να καταργήσετε ή να περιορίσετε αυτό το σημαντικό κομμάτι από το βιβλίο της Ιστορίας; Γιατί τόση εμπάθεια και μίσος σε κάτι τόσο ελληνικό; Ας δούμε σε αυτό το σημείο τι αναφέρει η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων: Α. Με τις αποφάσεις αυτές του υπουργείου, το σχολείο παρέχει στους μαθητές ελλιπή γνώση του ελληνικού πολιτισμού στη συνέχεια και στην διαχρονία του. Αποσιωπάται έτσι η ουσία του ελληνικού πολιτισμού, η εξάπλωσή του σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο, η ενότητά του, όπως την επέτυχε ο Φίλιππος Β’, ο βασιλιάς της Μακεδονίας, η οικουμενική διάσταση και σημασία του μέσω του εκπολιτιστικού έργου του Μ. Αλεξάνδρου. Β. Η κατάργηση μάλιστα της εξέτασης των συνοπτικώς διδασκομένων αυτών κεφαλαίων της Ιστορίας, όπως συνέβη και με τα Αρχαία Ελληνικά, κατ’ ουσίαν οδηγεί στην πλήρη άγνοια από τους μαθητές των θεμελιωδών αυτών σελίδων της ιστορίας και του πολιτισμού μας και συρρικνώνει δραματικά την ανθρωπιστική παιδεία και την μόρφωση των νέων μας. Το υπουργείο Παιδείας της χώρας μας επιδίδεται μεθοδικά και συστηματικά στην συρρίκνωση και υποβάθμιση της διδασκαλίας των ανθρωπιστικών μαθημάτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δεν του φάνηκε αρκετή, φαίνεται, η μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ούτε η κατάργηση του Επιταφίου του Περικλέους στη Γ’ τάξη Λυκείου, ούτε η κατάργηση της εξετάσεως των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο. Με νέα, ολέθρια απόφασή του συνεχίζει την εκθεμελίωση των βασικών πυλώνων του πολιτισμού μας στην Ελληνική Εκπαίδευση. Η Ε.Ε.Φ. καλεί το υπουργείο Παιδείας «να αναθεωρήσει τις ολέθριες αυτές αποφάσεις του και να δείξει γνήσια και ουσιαστική φροντίδα για την ολόπλευρη καλλιέργεια και μόρφωση της ελληνικής νεολαίας». by Ανδρέας Μουντζουρούλιας