Τετάρτη

«Θα μου λείψει να είμαι το «κακό παιδί» των Βρυξελλών –


ΤΟ ΑΝΤΙΟ ΤΟΥ ΦΑΡΑΤΖ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑ! Θα βοηθήσω όσους θέλουν να πάρουν διαζύγιο από την Ε.Ε. – 6. Ιουλίου, 2016 Έτοιμος για νέες μάχες αν του ζητηθεί είναι ο Νάιτζελ Φάρατζ. Ο απερχόμενος ηγέτης του UKIP που πρωταγωνίστησε μαζί με τον πρώην Δήμαρχο του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον δηλώνει τώρα πρόθυμος να βοηθήσει και άλλες χώρες -μετά τη Βρετανία- «να πάρουν πίσω την ανεξαρτησία τους». Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στο Στρασβούργο είπε μάλιστα ότι μετά την παραίτησή του αισθάνεται «πιο ελεύθερος» και ότι το αποτέλεσμα του βρετανικού δημοψηφίσματος «προσφέρει ελπίδα» σε διάφορα κινήματα ανά την Ευρωπαϊκή Ένωση, που θέλουν να διοργανώσουν το δικό τους δημοψήφισμα για να κόψουν τους δεσμούς με τις Βρυξέλλες. Συγκεκριμένα ονομάτισε τη Δανία, την Ολλανδία, την Τσεχία και την Ιταλία, λέγοντας ότι σε αυτές υπάρχουν «αυξανόμενες απαιτήσεις» για διενέργεια δημοψηφίσματος με τελικό στόχο την αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Μίλησε, δε, για «πολύ σημαντικές ημέρες» που έρχονται, αναφερόμενος στο δημοψήφισμα στην Ουγγαρία για το προσφυγικό, αλλά και στις επαναληπτικές προεδρικές εκλογές στην Αυστρία -στις 2 Οκτωβρίου και τα δύο. «Νομίζω πως αυτό που έκανε η Βρετανία ήταν να ανοίξει την πόρτα για το τέλος της (σ.σ.: Ευρωπαϊκής) πολιτικής Ένωσης», είπε. «Τίποτα δεν πρόκειται να είναι ξανά το ίδιο. Πραγματικά πιστεύω ότι αυτό το πρότζεκτ, η Ευρωπαϊκή Ενωση, πεθαίνει», δήλωσε, προσθέτοντας ότι περιμένει νέα κρίση στην Ευρωζώνη μέσα στους επόμενους μήνες. Αναφέρθηκε ακόμη στη θητεία του επί 17 χρόνια στο Ευρωκοινοβούλιο, λέγοντας ότι «την απόλαυσα πολύ», συμπληρώνοντας πως «θα μου λείψει να είμαι το «κακό παιδί» στις Βρυξέλλες. Απολάμβανα τόσο πολύ όλους αυτούς να με αποδοκιμάζουν και να μου φωνάζουν. Hταν υπέροχα. Αυτό θα μου λείψει πολύ». «Αν κάποιος μου έλεγε από την αρχή ότι θα ερχόμουν στο Ευρωκοινοβούλιο και θα εκπροσωπούσα αυτό το μικρό κόμμα που λέγεται UKIP και το οποίο δεν είχε ξανακούσει ποτέ κανείς, αυτό θα αποτελούσε σοκ για μένα. Και απλά τη μέρα που ήρθα εδώ δεν μπορούσα να το πιστέψω», είπε επίσης. Για να συμπληρώσει: «Αλλά το ότι στο τέλος της πορείας μου εδώ μου έδωσαν τη θέση με το νούμερο 20 και ο αγαπητός κύριος Γιούνκερ κάθεται στη θέση νούμερο 21, αυτό σίγουρα δεν μπορούσα να το φανταστώ. Θα μου λείψει όλο αυτό το «δράμα» εντός του Ευρωκοινοβουλίου. Αλλά σίγουρα δεν θα μου λείψει -όπως και σε κανέναν από τους ευρωβουλευτές- το ταξίδι που έκανα κάθε φορά για να βρίσκομαι εδώ». Τέλος, ερωτηθείς για το πώς σκοπεύει να αξιοποιήσει τον ελεύθερο χρόνο του τώρα, μετά την παραίτησή του από την ηγεσία του UKIP, είπε: «Τώρα πλέον είμαι πιο ελεύθερος και θα εργαστώ με κόμματα και πολιτικά κινήματα στην υπόλοιπη Ευρώπη που επίσης θέλουν να κερδίσουν πίσω την ανεξαρτησία τους». crash