Τετάρτη

Με χιούμορ αποχαιρέτησε το Ευρωκοινοβούλιο ο Φάρατζ:


«Θα μου λείψει το θέατρο και το δράμα» Απολαυστικός ο Βρετανός ευρωβουλευτής Nάιτζελ Φάρατζ στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τον «αποχαιρετισμό» του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Όπως ανέφερε θα του λείψει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αλλά θα παραμείνει μέχρι να ολοκληρωθεί η αποχώρηση της Βρετανίας από την ΕΕ. «Θα μου λείψει το θέατρο, θα μου λείψει το δράμα» είπε σε μια κατάμεστη αίθουσα στο Στρασβούργο. «Θα μου λείψει φαντάζομαι σε προσωπικό επίπεδο να θεωρούμαι ο κακός της υπόθεσης. Απόλαυσα τις κραυγές. Ήταν υπέροχα» κατέληξε. Ο Φάρατζ ανακοίνωσε την περασμένη Δευτέρα ότι θα παραιτηθεί από την ηγεσία του UKIP, αλλά θα παραμείνει ως Ευρωβουλευτής στη διάρκεια των διαπραγματεύσεων για την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την ΕΕ και θα «σχολιάζει, επαινεί ή επικρίνει τις Ευρωπαϊκές πολιτικές» κατά τη διάρκεια μιας διαδικασίας που θα μπορούσε να λάβει χρόνια. Μάλιστα πρότεινε ότι θα μπορούσε να επιστρέψει στην ευρωπαϊκή σκηνή κάποια μέρα, αλλά με διαφορετικούς όρους. «Ίσως εγώ να επανέλθω στο Στρασβούργο, ίσως σε πέντε χρόνια, ίσως σε δέκα ίσως τη στιγμή που η ΕΕ θα είναι στο τέλος της και με ονειροπόλο ύφος συμπλήρωσε: «Όταν πια δεν θα έχουμε σημαίες και ύμνους και στρατούς και προέδρους, αλλά θα έχουμε μια Ευρώπη που θα στηρίζεται στα τέλη της δεκαετίας του 1940 στο Στρασβούργο στην ιδέα των ευρωπαϊκών εθνών μέσω του Συμβουλίου της Ευρώπης, όπου όλοι οι γείτονες θα εργάζονται μαζί, θα κάνουν εμπόριο μαζί θα συνεργάζονται μεταξύ τους». pronews.gr